T-Com Magio a iné

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Chcete Magio od T-Comu? (IV. po siedmych týždňoch)

Po siedmych týždňoch (5.decembra 2008) od podpisu zmluvy T-Com posiela list s ospravedlnením za spozdenie a ďakuje za prejavenú dôveru.

Dúfal som, že po odpovedi marketingového oddelenia T-Comu zo dňa 5.decembra 2008 (šesť týždňov od podpísania zmluvy o pripojení) sa začne niečo s mojou objednávkou diať. Nestalo sa však nič, tak som teda týždeň na to, 8.decembra 2008 sa rozhodol odpísať na túto správu a pokúsiť sa posúriť tento neblahý stav.

Na emailové adresy marketing@t-com.sk a email_centrum_cc_ke@t-com.sk som odoslal email s (príznačným) názvom "Objednavka sluzby Magio Comfort sa pohla po 7 tyzdnoch o krok!?", stručne popisujúcim ďalšiu smutnú kapitolu vo vzťahu (obyčajný) zákazník a (silná a bohatá spoločnosť) T-Com:


Dobrý deň

vďaka za odpoveď.
Vidím že moja objednávka sa naozaj pohla. Zatiaľ síce iba o krok, no ale zákazník musí byť vďačný aj za to málo.
Pardón, o kroky dva.

Tým prvým krokom bola mail-ová odpoveď, ktorá bola odoslaná v piaty deň od mojej urgencie (v tretí pracovný).
Ďakujem za informáciu, že požiadavka na vykáblovanie bola zadaná dňa 21.10.2008.

S potešením som dňa 29.novembra 2008 zistil, že "vykáblovanie" už asi bolo realizované, pretože som objavil v spoločných priestoroch obytného bloku nainštalovanú krabicu s prívodmi a domový dôverník mi dôverne povedal, že to zariadenie montovala pred niekoľkými dňami doobedu partia z Mágia, resp.pre Magio. To považujem za druhý krok.

Akurát sme v ôsmom týždni od podpisu objednávky (16.10.2008). Som zvedavý čo sa bude diať, a či sa už niečo diať konečne začne.

Poprosil by som Vás tiež o zaslanie adries pracovníkov Vašej spoločnosti, ktorí by mohli o mojom trápení vedieť, prípadne kde možno tieto kontakty nájsť, pretože vypátrať niečo také na Vaších oficiálnych, verejných internetových stránkach je nemožné.
Rád by som totiž poznal názor kompetentných v spoločnosti T-Com na túto problematiku.

ostávam s pozdravom (a prosím, nemusíte mi ďakovať za prejavenú dôveru)

..(meno, adresa)


Z poslaného emailu je zrejme, že už som sa začal na prístup T-Comu (mierne povedané) hnevať.

Medzitým, 5.decembra 2008 z T-Comu odoslal manažér starostlivosti o zákazníkov list s názvom "Ospravedlnenie za oneskorenie zriadenia požadovanej služby".
V liste mi v mene spoločnosti T-Com ďakujú za dôveru, ktorú som im prejavil a konštatujú (s poľutovaním priznávajú), že dochádza k oneskoreniu inštalácii služieb. Zároveň ma žiadajú aby som prijal ich ospravedlnenie s uistením, že robia všetko pre to aby mi službu zriadili v blízkej budúcnosti. A ešte raz mi ďakujú za trpezlivosť.
Ďalšie informácie k predmetnej veci môžem získať na bezplatnom telefónnom čísle 0800123456.

Neodchádzajte, príbeh s T-Com-om ani zďaleka nekončí.

Chcete Mágio od T-Comu? Radšej si to dobre rozmyslite! | stály odkaz

Komentáre

  1. ..)))))))))))..
    zruš ti zavčasu..

    my vo firme magio mame.. sice nam odstavili pôvodny DSL net skôr,ako nainštalovali magio.. čo trvalo tri dni,kym sa na to prišlo..:)))

    vzhladom na to,že sme elektronicka spoločnosť, škody boli "nepatrne".. pre T-com..:)))

    no a o svojvolnej zmene IP adresy a následnemu pádu spolupráce našich databáz ani nehovorim..:)))
    publikované: 07.01.2009 21:08:19 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  2. my sme na magio
    cakali takmer, lebo pipenka z kosic co bola za to zodpovedna ochorela a veci sa nepohli viac nez tri tyzdne. lezala jej nasa objednavka na stole.. :) aj tak sa da...
    publikované: 07.01.2009 21:52:49 | autor: muffinka (e-mail, web, autorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014