Chcete Magio od T-Comu? (IV. po siedmych týždňoch)
07.01.2009 20:56:24
Po siedmych týždňoch (5.decembra 2008) od podpisu zmluvy T-Com posiela list s ospravedlnením za spozdenie a ďakuje za prejavenú dôveru.
Dúfal som, že po odpovedi marketingového oddelenia T-Comu zo dňa 5.decembra 2008 (šesť týždňov od podpísania zmluvy o pripojení) sa začne niečo s mojou objednávkou diať. Nestalo sa však nič, tak som teda týždeň na to, 8.decembra 2008 sa rozhodol odpísať na túto správu a pokúsiť sa posúriť tento neblahý stav.
Na emailové adresy marketing@t-com.sk a email_centrum_cc_ke@t-com.sk som odoslal email s (príznačným) názvom "Objednavka sluzby Magio Comfort sa pohla po 7 tyzdnoch o krok!?", stručne popisujúcim ďalšiu smutnú kapitolu vo vzťahu (obyčajný) zákazník a (silná a bohatá spoločnosť) T-Com:
Dobrý deň
vďaka za odpoveď.
Vidím že moja objednávka sa naozaj pohla. Zatiaľ síce iba o krok, no ale zákazník musí byť vďačný aj za to málo.
Pardón, o kroky dva.
Tým prvým krokom bola mail-ová odpoveď, ktorá bola odoslaná v piaty deň od mojej urgencie (v tretí pracovný).
Ďakujem za informáciu, že požiadavka na vykáblovanie bola zadaná dňa 21.10.2008.
S potešením som dňa 29.novembra 2008 zistil, že "vykáblovanie" už asi bolo realizované, pretože som objavil v spoločných priestoroch obytného bloku nainštalovanú krabicu s prívodmi a domový dôverník mi dôverne povedal, že to zariadenie montovala pred niekoľkými dňami doobedu partia z Mágia, resp.pre Magio. To považujem za druhý krok.
Akurát sme v ôsmom týždni od podpisu objednávky (16.10.2008). Som zvedavý čo sa bude diať, a či sa už niečo diať konečne začne.
Poprosil by som Vás tiež o zaslanie adries pracovníkov Vašej spoločnosti, ktorí by mohli o mojom trápení vedieť, prípadne kde možno tieto kontakty nájsť, pretože vypátrať niečo také na Vaších oficiálnych, verejných internetových stránkach je nemožné.
Rád by som totiž poznal názor kompetentných v spoločnosti T-Com na túto problematiku.
ostávam s pozdravom (a prosím, nemusíte mi ďakovať za prejavenú dôveru)
..(meno, adresa)
Z poslaného emailu je zrejme, že už som sa začal na prístup T-Comu (mierne povedané) hnevať.
Medzitým, 5.decembra 2008 z T-Comu odoslal manažér starostlivosti o zákazníkov list s názvom "Ospravedlnenie za oneskorenie zriadenia požadovanej služby".
V liste mi v mene spoločnosti T-Com ďakujú za dôveru, ktorú som im prejavil a konštatujú (s poľutovaním priznávajú), že dochádza k oneskoreniu inštalácii služieb. Zároveň ma žiadajú aby som prijal ich ospravedlnenie s uistením, že robia všetko pre to aby mi službu zriadili v blízkej budúcnosti. A ešte raz mi ďakujú za trpezlivosť.
Ďalšie informácie k predmetnej veci môžem získať na bezplatnom telefónnom čísle 0800123456.
Neodchádzajte, príbeh s T-Com-om ani zďaleka nekončí.
Komentáre
..)))))))))))..
my vo firme magio mame.. sice nam odstavili pôvodny DSL net skôr,ako nainštalovali magio.. čo trvalo tri dni,kym sa na to prišlo..:)))
vzhladom na to,že sme elektronicka spoločnosť, škody boli "nepatrne".. pre T-com..:)))
no a o svojvolnej zmene IP adresy a následnemu pádu spolupráce našich databáz ani nehovorim..:)))
my sme na magio