Chcete Magio od T-Comu? (XII. zavedenie a inštalácia služby Magio trvá štvrťroka)
12.01.2009 15:27:59
12.januára 2009, po 87.dňoch sa spoločnosti T-Com podarilo nainštalovať službu Magio. Stálo to nemalo síl, straty dôvery, rozčarovania i rozčuľovania.
Neuveriteľné sa stalo skutočnosťou. 12.januára 2009 (pondelok) sa ukázali dvaja montéri z T-Comu a po hodinke práce rozchodili službu Magio. Problém bol pravdepodobne v špatných zvaroch optického kábla kdesi medzi ulicou a mojím bytom (aspoň teda podľa ich vyjadrení).
Zapojili sme set-top box a po dlhej inicializácii boxu všetky televízne kanály nabehli.
Tak nakoniec som sa po 87 dňoch (necelých 13 týždňov, alebo takmer štvrťroka) dočkal. Spoločnosť T-Com po dlhom a ťažkom boji (sama so sebou) dokázala zapojiť ďalšiemu "maximálne" spokojenému zákazníkovi službu Magio.
Ešte na doplnenie poslali mi nakoniec celej tejto operácie SMS so znením:
Porucha služby 0008005*** bola odstranená 12.01.2009 o 14:04:29. Ak problémy pretrvávajú, reštartujte prosím Váš MagioBox, prípadne router. T-Com.
Žiada sa mi teraz zosumarizovať celé toto snaženie, ale nemám síl, priatelia. Musím si teraz od tejto nepríjemnej, tri mesiace trvajúcej záležitosti oddýchnuť. Snáď sa to podarí v blízkej budúcnosti (ako hovoria obchodníci z T-Comu).
Tento blog však budem priebežne doplňať o poznatky (ešte stále dúfam, že nielen negatívne) s prístupom T-Com, o informácie ako to slávne Magio funguje.
Komentáre
ked ich zakaznic nenutia