T-Com Magio a iné

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Chcete Magio od T-Comu? (X. kompenzácia podľa T-Comu)

78 dní od podpisu zmluvy o pripojenie služby Magio Comfort sa T-Com ospravedlňuje a ďakuje za prejavenú dôveru a verí že zákazník bude maximálne spokojný. Služba však zriadená stále nie je.

Začiatkom januára 2009 nastali dni s veľkým "D".
Odohrali sa dve výnimočné udalosti v tomto nekonečnom príbehu, v ktorom stoja proti sebe biedny zákazník a nebezpečný, nezničiteľný sedemhlavý drak, spoločnosť T-Com.
Jedna udalosť bola pozitívna a tá druhá, ako to už býva, negatívna.

Začnem tou pozitívnou.
5.januára 2009 (81.deň po podpise Zmluvy o pripojení) sa objavil kurier spoločnosti Intime a doniesol dlho očakávaný set-top box.

A teraz tá negatívna.
2.januára 2009 došiel písomný list od T-Comu podpísaný manažérom starostlivosti o zákazníkov s nadpisom "Ospravedlnenie za oneskorenie zriadenia požadovanej služby" v ktorom je uvedené:


Vážený zákazník

v mene našej spoločnosti Vám ďakujeme za dôveru, ktorú ste nám prejavili požiadaním o zriadenie služieb Comfort.
S poľutovaním Vám musíme oznámiť, že z dôvodu veľkého záujmu o naše služby dochádza v súčasnosti aj napriek veľkej snahe naších pracovníkov k ich oneskorenej inštalácií.

Za vzniknutú situáciu sa Vám ospravedlňujeme. Ako kompenzáciu za dlhý čas čakania Vám poskytneme prvý paušálny poplatok zdarma (platí pre všetky objednané služby Comfort).

Ďakujeme za pochopenie a veríme, že aj napriek úvodným ťažkostiam budete s našími službami maximálne spokojní.

s pozdravom


... (meno)



Ak tomu neveríte, skúste si to prečítať ešte raz. T-Com tých uplynulých 80 dní mrzutostí, problémov, arogancie a amatérizmu nazýva - úvodnými ťažkosťami.
A napriek týmto "úvodným ťažkostiam" veria, že budem s nimi maximálne spokojný a ďakujú mi za prejavenú dôveru.
Snáď keby som bol masochista, spokojný by som byť mohol.

A k tomu všetkému mi veľkoryso ponúkajú odpustenie prvého paušálneho poplatku (vo výške 111 korún).
To len vykresľuje celú biedu spoločnosti T-Com a ich "vrúcny" vzťah k zákazníkovi. Takto si táto bohatá a silná firma cenní svojích zákazníkov. Podľa tejto obdivuhodnej "kompenzácie" je možné urobiť si obraz o tom kde sa nachádza zákazník v ponímaní spoločnosti T-Com.
Áno, až na samom konci.


No ale T-Com je nezmarom vo vymýšľaní prekážok a ďalších mrzutostí, ktoré vie zákazníkovi pripraviť.
A tak aby toho ešte nebolo málo, 5.januára 2009 príbeh ešte pokračuje ďalším zádrhelom.

Hneď ako sa doručený set-top box ohrial na izbovú teplotu, zapojil som ho, prepojil s koncovým zariadením (terminál optického kábla) a prepojil s televízorom.
Žial na obrazovke sa neukázalo nič. Po prekontrolovaní zapojenia a znovu spustení (a opätovnom prečítaní návodu) som došiel na to, že na koncovom terminály nesvietia prvé tri LED diódy (tak ako mi to povedali montéri pri zakáblovaní bytu, že to má byť).
No tak neostalo nič iné len volať na telefónne číslo 12129, ktoré mi montéri dali, aby som na neho volal v prípade poruchy zariadenia. Prvý telefonát bol neúspešný (nikto sa na druhej strane neozýval (5.1.2009 cca 16:30), ale na druhýkrát som sa už dovolal. Tu ma ale odporúčali na ďalšie telefónne číslo 0800 123777, kde je technická podpora pre službu Magio.
Tak som teda volal na toto číslo. Operátorke na druhej strane som vysvetlil problém (zariadenie zapojené, ale nesvietia prvé tri zelené diódy na koncovom zariadení, takže (podľa môjho názoru) asi zariadenie nedostáva žiadny signál cez optický kábel. Operátorka si vyžiadala moje identifikaèné údaje (rodné číslo, meno, adresu), tieto zadala do systému a po chvíli mi oznámila, že moja objednávka služby Magio Comfort, ešte nebola uzavretá/vybavená, takže ona to nemôže zaznamenať ako poruchu, a teda ani riešiť. Akurát mi potvrdila, že naozaj majú svietiť prvé tri LED diódy aby to bolo tak ako má byť.
A poradila, že musím zavolať tam, kde som vybavoval, objednával službu Magio. Tam to musia uzavrieť a až potom to môžu na servisnej podpore zaznamenávať tento problém ako poruchu a zaoberať sa tým.
No tak som teda volal na pobočku T-Com, Košice, Štúrova. (A začínal tušiť, že T-Com je fakt "nedosiahnuteľný").
Zopakoval som problém (po zapojení všetkého dokopy, nesvietia prvé tri kontrolky, na servisnej podpore mi povedali, že objednávka/zákazka je neuzavretá, nemôžu to teda riešiť a mám volať k nim), po mojej identifikácii a krátkej chvíli mi pracovníčka pobočky T-Com vysvetlila, že všetko ide korektne, všetko je v poriadku.
Vraj súbežne s expedíciou set-top boxu ide aj príkaz na zapojenie zákazníka. A asi to ešte neprebehlo. Ale žiadne strachy, do 2-3 dní vraj dostanem SMS, v ktorej mi oznámia, že už som zapojený/aktivovaný (tzn.že už optickým káblom do mojeho bytu ide to na čo čakám od 16.októbra 2008).
Takže opäť šok, opäť prekvapenie, opäť sklamanie z konania spoločnosti T-Com.

Už to mi bolo divné, prečo keď prídu montéri zapojiť optický kábel do bytu a zapojiť koncové zariadenie (terminál), nemôžu so sebou priniesť aj set-top box. Vraj najprv musí byť miesto zapojené. Veď v poriadku, miesto zapoja a set-top box odovzdajú zákazníkovi.
Takže v T-Come je taká obyčaj, že prídu napojiť miesto, odovzdajú terminál, ale na set-top box treba čakať ďalšie dni (cca týždeň, podľa mojej skúsenosti), potom dôjde set-top box a zase treba čakať na to kedy v T-Come pustia do káblov signál. To ako dlho to trvá, ešte uvidíme. Sľubujú 2 až 3 dni, no ale čo už T-Com nenasľuboval, všakáno?

Fakt mám z toho už pocit, že tieto "situácie" schválne vymýšľajú. To už chce poriádnu dávku fantázie. Už sa zdá, že inak sa ísť nedá, nasledujúci krok je jasný, ale sedemhlavý drak, "borci" v spoločnosti T-Com dokážu opäť niečo vymyslieť a opäť prekvapiť.
Sú to jednoducho veľkí beťári, tí tý-komáci.

Chcete Mágio od T-Comu? Radšej si to dobre rozmyslite! | stály odkaz

Komentáre

Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014