Chcete Magio od T-Comu? (VII. ďalší planý sľub)
07.01.2009 21:52:48
Po 63 dňoch (9 týžňov) od podpisu zmluvy posielam ďalšiu sťažnosť adresovanú aj na generálneho riaditeľa a ďalšieho člena najvyššieho vedenia T-Comu. Služba Magio Comfort stále nie je zavedená.
Predbežný dátum ukončenia všetkých aktivít je stanovený na 16.decembra 2008 - tak mi to oznamovali z marketingového oddelenia T-Comu dňa 12.decembra 2008.
Sľubovaný termín nedodržali. Je 18.decembra 2008, nič sa nedeje, z T-Comu nedošlo ani žiadne vyrozumenie, čo zase spôsobilo neukončenie aktivít.
Medzitým som na internetových stránkach spoločnosti T-Com našiel informáciu, že zriadenie služby Magio sa koná do 30-tich kalendárnych dní!!!
Ja som podpisoval Zmluvu o pripojení 16.októbra 2008, prešli vyše dva mesiace a stále nič.
Jediné v čom sa zlepšili, bolo okamžité reagovanie pri mojej poslednej emailovej sťažnosti, kedy mi poslali odpoveď ešte v ten deň.
Hoci obsah odpovede bol opäť o ničom (konkrétnom) nehovoriaci.
Takže v deviaty týždeň (18.decembra 2008) od podpisu zmluvy som opäť písal do T-Comu na - email_centrum_cc_ke@t-com.sk, na marketingové oddelenie (marketing@t-com.sk), na generálneho riaditeľa p.Majoroša a ešte na jedného člena najvyššieho vedenia T-Comu sťažnosť (a popis situácie) v nasledujúcom znení:
Dobrý deň,
opäť mi neostáva iné ako urgovať ten nešťastný (a pre mňa mimoriadne nepríjemný) stav so zriadením služby Mágio.
Nebudem zdlhavo popisovať tento nekonečný príbeh (všetky informácie sú uvádzané nižšie v doterajšej mailovej komunikácii), ale reagujem len na poslednú správu, kde mi oznamujete, že:
...podľa nami dostupných informácii je predbežný dátum dokončenia všetkych aktivít stanoveny na deň 16.12.
Opäť sa nič nové neudialo. Podotýkam, len že zmluvu o zriadení služby Magio Comfort som podpísal 16.10.2008.
Prešlo 63 dní (9 týždňov), spoločnosť T-Com sa aj napriek ubezpečeniam ("...snažíme sa službu realizovať čo najskôr, v súčasnosti aj intenzivne pracujeme na celkovom skráteni lehôt...") nerozhýbala.
Mimochodom podarilo sa mi nájsť informáciu na Vaších internetových stránkach, že: Doba zriadenia služby je do 30 kalendárnych dní.
Jediný pokrok, ktorý som zatiaľ postrehol, je zlepšenie reakčnej doby Vašej mailovej komunikácie.
PS: na doplnenie (ozrejmenie):
1.) miesto, kde požadujem zaviesť Magio Comfort (...) je pripojené na optiku (=vyjadrenie pracovníčky v pobočke T-Com, Košice, Štúrova, pri objednávaní a podpisovaní zmluvy dňa 16.10.2008)
2.) vo vnútri bytového domu (spoločné priestory) je nainštalovaná krabica s prívodmi pre Mágio (=reálny stav od cca 29.novembra)
s pozdravom
... (meno, adresa)
Komentáre