Služba Magio mi beží od inštalácie a spojazdnenia bez problémov. Som s tým spokojný. Žiadny problém, faktúry T-Com vystavuje so správnymi údajmi, ja platím za túto službu v dohodnutých termínoch.
Dokonca som už pozvoľna prešiel od platenia šeku na bezhotovostný prevod peňazí cez internet banking. Zdá sa, že žiadny problém.
Toto bezproblémové, plynulé a korektné spolužitie ma dokonca učičíkalo do takej miery, že som na svoje ťažkosti so správaním T-Comu začal pozvoľna zabúdať. Aj diskusie a rozoberanie problémov súvisiacich so spoločnosťou T-Com s priateľmi a kolegami postupne stráca na intenzite.
Ale milí telekom-unisti ma opäť prebrali a zobudili z hybernácie po uplynutí 5 mesiacov od spojazdnenia služby Magio Comfort.
8-meho júla 2009 mi došla pravidelná faktúra od T-Comu za službu Magio Comfort. Všetko v poriadku akurát na jeden podstatný omyl. Omyl opäť (a samozrejme) v neprospech zákazníka.
T-Com totiž podľa svojích výpočtov usúdil, že jún je šiestym mesiacom a teda polrokom od uvedenia služby Magio.
Podobnú nezrovnalosť, sme tu už s T-Com-om a jeho fakturáciou mali pri vystavení prvej faktúry (viď časť "Chcete Magio od T-Comu? (XIV. dodatočný vianočný darček)" tohto nekonečného seriálu).
T-Com vtedy vychádzal z informácie (neviem odkiaľ k nej došli), že službu Magio mi zriadili a spojazdnili už v polovičke decembra 2008.
Predpokladám, že tento škriatok opäť s týmto súvisí. Je zaujímavé, že zodpovední (ne-)kompetentní v T-Come ešte stále nedokázali túto nesprávnu informáciu v svojích hlavách a systémoch opraviť.
Takže 15.júla 2009 odnášam svoju písomnú reklamáciu do Centra služieb zákazníkom (tento názov mi už v intenciách spoločnosti T-Com pripadá absolútne sprofanovaný). Reklamácia má nasledujúci obsah:
VEC: Reklamácia faktúry č.XXXX
Reklamujem týmto spôsob fakturácie služby Magio Comfort uvádzaný vo faktúre č.XXXX (číslo adresáta: XXXX).
Tu je uvádzané v prehľade poplatkov:
Pravidelné poplatky:
Magio Comfort Komplet zľava 23.06.2009-30.06.2009 2,89EU
Magio Comfort Komplet zľavnený 01.07.2009-31.07.2009 13,91EU
Služba Magio Comfort mi bola inštalovaná a spojazdnená až od 13.januára 2009 (a nie 23.decembra 2008 ako vychádza podľa údajov spomínanej faktúry), preto má byť platba za mesiac júl v súme 3,09EU. Za mesiac jún 2009 už bolo zaplatené s predchádzajúcou faktúrou a teda uvádzaná suma 2,89EU je rovnako neoprávnená.
Prosím dajte do poriadku fakturačné obdobie a sumy (jún - júl 2009) uvádzané v spomínanej faktúre.
... (podpis a adresa zákazníka)
Reklamácia podaná a teraz neostáva len opäť čakať na odpoveď a dúfať, že vzniknutý omyl si uvedomia a uznajú, a že nebudú potrebné ďalšie návštevy a telefonáty na slávne T-Com-ácke Call centrum.
Zároveň ma T-Com utvrdil (už po koľkýkrát?) v myšlienke, že netreba "zaspať na vavrínoch" a neustále s každou faktúrou, s každou činnosťou ktorú telekom-unisti vykonajú voči zákazníkovi, byť v strehu a prekontrolovať si to. Pretože, čert nikdy nespí a telekom-unisti, tí obzvlášť. Aj v najnepríhodnejšej chvíli dokážu vygenerovať nejaký ten "podarený kúsok". To že je to stále v neprospech zákazníka, už ani nemám chuť (po stodvadsiaty krát) opakovať. To sa už dá nazvať ich tradíciou.
ostávam so súdružským pozdravom - Práci česť!
Chcete Magio od T-Comu? (XVI. polrok trvá u T-Comu 5 mesiacov)
12.07.2009 12:18:38
Po piatich mesiacoch prevádzky služby Magio nemôžem povedať jedno krivé slovo. Zdalo sa, že už je všetko v poriadku. Magio ide, žiadne poruchy, T-Com vystavuje faktúry korektne, ja platím v stanovených termínoch. Radosť je žiť na svete.
Až do času, kedy od nabehnutia služby ubehlo 5 mesiacov. V T-Com-e totiž merajú čas na roky - školské. Polrok je pre nich 5 mesiacov...
Komentáre
AKo
k telekomunistom :-)
... kde asi urobili chybú :-)
fakt neskutočné
To je fakt sila! Neskutočné a neuveriteľné. Ja by som s tým už asi praštil. S takou firmou sa neoplatí si ani nič začínať. No len škoda, že sú takmer monopolom na Slovensku. Okrem T-Comu tu máš ešte Orange, DIGI TV, ale tí idú otrasne a ešte pár kabeloviek, ktoré svojvoľne menia vysielané stanice ako ich napadne. Takže nie je z čoho vyberať.
t-com
škoda, že si to nenapísal niekde do novín ...
Pavol z Levoče: Nestaci...
14.1. 2010 som zadal objednavku
9.2. mi natiahli kabel
10.2. volam na 0800 123456 ze nic nejde
- objednavka este nie je vybavena, mam cakat 22 dni
11.2. volam na 0800 123777 ze nic nejde
- objednavka este nie je vybavena, mam cakat 22 dni
12.2. volam na 0800 123777 ze nic nejde
- objednavka este nie je vybavena, mam cakat 22 dni
15.2. volam na 0800 123777 ze nic nejde
- objednavka este nie je vybavena, mam zavolat poobede
15.2. mi prisiel mail:
Vazeny zakaznik,
Vasa objednavka bola vybavena k 9.2.2010. Dakujeme za doveru a zelame Vam vela spokojnosti s vyuzivanim sluzieb od T-Comu.
15.2. volam poobede na 0800 123777 ze nic nejde
- objednavka "prave" bola vybavena, nahlasujem poruchu
16.2. prisiel technik premerat, zistil, ze ti machri to zle zapojili na stlpe, vymenil droty, vsetko zrazu ide. Mam zavolat na 0800 123456, ze nech to zacnu fakturovat od prveho prihlasenia (16.2.)
16.2. volam na 0800 123456, nech fakturacne obdobie zacne 16.2.
- fakturacne obdobie zacne od 9.2. a ze mam napisat reklamaciu, ze oni su tam len pre zabavu...