T-Com Magio a iné

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Chcete Magio od T-Comu? (XVI. polrok trvá u T-Comu 5 mesiacov)

Po piatich mesiacoch prevádzky služby Magio nemôžem povedať jedno krivé slovo. Zdalo sa, že už je všetko v poriadku. Magio ide, žiadne poruchy, T-Com vystavuje faktúry korektne, ja platím v stanovených termínoch. Radosť je žiť na svete. Až do času, kedy od nabehnutia služby ubehlo 5 mesiacov. V T-Com-e totiž merajú čas na roky - školské. Polrok je pre nich 5 mesiacov...
Služba Magio mi beží od inštalácie a spojazdnenia bez problémov. Som s tým spokojný. Žiadny problém, faktúry T-Com vystavuje so správnymi údajmi, ja platím za túto službu v dohodnutých termínoch.
Dokonca som už pozvoľna prešiel od platenia šeku na bezhotovostný prevod peňazí cez internet banking. Zdá sa, že žiadny problém.
Toto bezproblémové, plynulé a korektné spolužitie ma dokonca učičíkalo do takej miery, že som na svoje ťažkosti so správaním T-Comu začal pozvoľna zabúdať. Aj diskusie a rozoberanie problémov súvisiacich so spoločnosťou T-Com s priateľmi a kolegami postupne stráca na intenzite.

Ale milí telekom-unisti ma opäť prebrali a zobudili z hybernácie po uplynutí 5 mesiacov od spojazdnenia služby Magio Comfort.
8-meho júla 2009 mi došla pravidelná faktúra od T-Comu za službu Magio Comfort. Všetko v poriadku akurát na jeden podstatný omyl. Omyl opäť (a samozrejme) v neprospech zákazníka.

T-Com totiž podľa svojích výpočtov usúdil, že jún je šiestym mesiacom a teda polrokom od uvedenia služby Magio.
Podobnú nezrovnalosť, sme tu už s T-Com-om a jeho fakturáciou mali pri vystavení prvej faktúry (viď časť "Chcete Magio od T-Comu? (XIV. dodatočný vianočný darček)" tohto nekonečného seriálu).
T-Com vtedy vychádzal z informácie (neviem odkiaľ k nej došli), že službu Magio mi zriadili a spojazdnili už v polovičke decembra 2008.
Predpokladám, že tento škriatok opäť s týmto súvisí. Je zaujímavé, že zodpovední (ne-)kompetentní v T-Come ešte stále nedokázali túto nesprávnu informáciu v svojích hlavách a systémoch opraviť.

Takže 15.júla 2009 odnášam svoju písomnú reklamáciu do Centra služieb zákazníkom (tento názov mi už v intenciách spoločnosti T-Com pripadá absolútne sprofanovaný). Reklamácia má nasledujúci obsah:


VEC: Reklamácia faktúry č.XXXX

Reklamujem týmto spôsob fakturácie služby Magio Comfort uvádzaný vo faktúre č.XXXX (číslo adresáta: XXXX).
Tu je uvádzané v prehľade poplatkov:

Pravidelné poplatky:
Magio Comfort Komplet zľava 23.06.2009-30.06.2009          2,89EU
Magio Comfort Komplet zľavnený 01.07.2009-31.07.2009   13,91EU

Služba Magio Comfort mi bola inštalovaná a spojazdnená až od 13.januára 2009 (a nie 23.decembra 2008 ako vychádza podľa údajov spomínanej faktúry), preto má byť platba za mesiac júl v súme 3,09EU. Za mesiac jún 2009 už bolo zaplatené s predchádzajúcou faktúrou a teda uvádzaná suma 2,89EU je rovnako neoprávnená.

Prosím dajte do poriadku fakturačné obdobie a sumy (jún - júl 2009) uvádzané v spomínanej faktúre.

... (podpis a adresa zákazníka)



Reklamácia podaná a teraz neostáva len opäť čakať na odpoveď a dúfať, že vzniknutý omyl si uvedomia a uznajú, a že nebudú potrebné ďalšie návštevy a telefonáty na slávne T-Com-ácke Call centrum.
Zároveň ma T-Com utvrdil (už po koľkýkrát?) v myšlienke, že netreba "zaspať na vavrínoch" a neustále s každou faktúrou, s každou činnosťou ktorú telekom-unisti vykonajú voči zákazníkovi, byť v strehu a prekontrolovať si to. Pretože, čert nikdy nespí a telekom-unisti, tí obzvlášť. Aj v najnepríhodnejšej chvíli dokážu vygenerovať nejaký ten "podarený kúsok". To že je to stále v neprospech zákazníka, už ani nemám chuť (po stodvadsiaty krát) opakovať. To sa už dá nazvať ich tradíciou.


ostávam so súdružským pozdravom - Práci česť!

Chcete Mágio od T-Comu? Radšej si to dobre rozmyslite! | stály odkaz

Komentáre

  1. AKo
    Ako sa mi zda ze uz na vsetkom hladas chybu jasne ze ked si mal s tcomom take opletacky tak uz si na nich slusne povedane nasraty ale to vo fakturach sa stava bezne ze sa nieco popletie staci sa ozvat alebo zavolat a vsetko bude ok.. mas proste smolu..nebral by som to tak ze cely t com je taky alebo ze vsetkym zakaznikom sa to stava.. ja som si kupoval novu telku za 2000eur a az na treti pokus bola dobra ...raz neslo jedno raz sama odisla.. proste nahoda.. stava sa taky je zivot..
    publikované: 15.07.2009 14:59:00 | autor: Martin (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. k telekomunistom :-)
    vieš to už nie su naši telekomunisti, ale soudruzi s NDR :-)
    ... kde asi urobili chybú :-)
    publikované: 16.07.2009 14:55:35 | autor: fero (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. fakt neskutočné
    Dostal som sa náhodou na tieto stránky a prečítal si ich od začiatku do konca, teda po posledný príspevok.
    To je fakt sila! Neskutočné a neuveriteľné. Ja by som s tým už asi praštil. S takou firmou sa neoplatí si ani nič začínať. No len škoda, že sú takmer monopolom na Slovensku. Okrem T-Comu tu máš ešte Orange, DIGI TV, ale tí idú otrasne a ešte pár kabeloviek, ktoré svojvoľne menia vysielané stanice ako ich napadne. Takže nie je z čoho vyberať.
    publikované: 17.07.2009 17:37:03 | autor: Pavol z Levoče (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. t-com
    škoda, že si to nenapísal niekde do novín, alebo na to zavolať Markizu alebo Jojku
    publikované: 23.07.2009 18:17:35 | autor: peterko (e-mail, web, neautorizovaný)
  5. škoda, že si to nenapísal niekde do novín ...
    priatelia všimnite si prosím, že napr.Markíza v rôznych kritických reláciach kritizuje hlavne drobné firmy a podnikateľov. Do veľkých obrov (T-Com, Orange, Slovnaft, ...) sa zásadne nepúšťajú. Prečo asi?
    publikované: 30.01.2010 18:23:04 | autor: Flinstone (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. Pavol z Levoče: Nestaci...
    Nestaci zavolat. Aj na reklamacnom Vam povedia, ze treba napisat reklamaciu.
    14.1. 2010 som zadal objednavku
    9.2. mi natiahli kabel
    10.2. volam na 0800 123456 ze nic nejde
    - objednavka este nie je vybavena, mam cakat 22 dni
    11.2. volam na 0800 123777 ze nic nejde
    - objednavka este nie je vybavena, mam cakat 22 dni
    12.2. volam na 0800 123777 ze nic nejde
    - objednavka este nie je vybavena, mam cakat 22 dni
    15.2. volam na 0800 123777 ze nic nejde
    - objednavka este nie je vybavena, mam zavolat poobede
    15.2. mi prisiel mail:
    Vazeny zakaznik,

    Vasa objednavka bola vybavena k 9.2.2010. Dakujeme za doveru a zelame Vam vela spokojnosti s vyuzivanim sluzieb od T-Comu.

    15.2. volam poobede na 0800 123777 ze nic nejde
    - objednavka "prave" bola vybavena, nahlasujem poruchu
    16.2. prisiel technik premerat, zistil, ze ti machri to zle zapojili na stlpe, vymenil droty, vsetko zrazu ide. Mam zavolat na 0800 123456, ze nech to zacnu fakturovat od prveho prihlasenia (16.2.)
    16.2. volam na 0800 123456, nech fakturacne obdobie zacne 16.2.
    - fakturacne obdobie zacne od 9.2. a ze mam napisat reklamaciu, ze oni su tam len pre zabavu...


    publikované: 16.02.2010 11:43:11 | autor: sigma (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014