Na úvod ďalšieho pokračovania (nekonečného) príbehu o skúsenostiach so službou Magio a hlavne o skúsenostiach s tým, ako to chodí v spoločnosti T-Com v oblasti zákazníckeho servisu, dovolím si, ešte predtým než popíšem ďalšiu pikantériu, ktorú vygeneroval T-Com, stručne zhrnúť, akú doterajšiu históriu mal tento príbeh:
- 16.októbra 2008 som v pobočke T-Com v Košiciach objednal a podpísal zmluvu na zriadenie služby Magio Comfort
- po piatich týždňoch, 25.novembra 2008 som volal na zákaznícke Call-Centrum aby som zistil aký je stav objednávky
- 26.novembra 2008 som volal do pobočky, kde som podpisoval zmluvu aby som zistil aký je stav objednávky
- 26.novembra 2008 posielam prvú sťažnosť na nečinnosť a neschopnosť dať informáciu ohľadom objednávky a jej stavu
- 1.decembra 2008 mi dochádza e-mailová odpoveď na moju sťažnosť
- 8.decembra 2008 (po siedmych týždňoch) opäť urgujem stav mojej objednávky (a oznamujem im, že blok je vykáblovaný)
- 8.decembra 2008 prichádza list od T-Com-áckeho manažéra starostlivosti o zákazníkov, v ktorom sa ospravedlňuje za oneskorenie zriadenia služby
- 12.decembra 2008 volám opäť na zákaznícke centrum. Nikto nič nevie povedať plus studená sprcha od operátorky
- 12.decembra 2008 posielam ďalšiu sťažnosť medziiným aj na správanie obsluhy v Call Centre (poslané aj na gen.riaditeľa T-Com)
- 12.decembra 2008 prichádza odpoveď od T-Comu, kde sa ospravedlňujú za oneskorené zriadenie služby a oznamujú, že 16.december 2008 je dátum ukončenia aktivít
- 18.december 2008 (ôsmy týždeň) posielam ďalšiu sťažnosť na nečinnosť pri zriaďovaní služby
- 29.decembra 2008 posielam ďalšiu sťažnosť, pretože na predošlú ani sa nikto neunúval odpovedať
- 29.decembra 2008 dochádza odpoveď, kde mi oznamujú, že blok je už zakáblovaný)
- 30.decembra 2008 došli montéri z T-Com a zakáblovali byt
- 30.decembra 2008 volám na Call Centrum a snažím sa urgovať odoslanie a doručenie set-top boxu
- 2.januára 2009 došlo písomné vyjadrenie od T-Comackeho manažéra starostlivosti o zákazníka, kde sa ospravedlňujú a ako kompenzáciu ponúkajú prvý mesačný paušál zdarma
- 5.januára 2009 kurierska služba doručila set-top box, ale Magio nefunguje
- 5.januára 2009 volám na Call Centrum aj na pobočku T-Comu, kde mi oznamujú, že keď aktivujú službu dôjde mi SMS (do dvoch dní)
- 9.januára 2009 volám na servisnú podporu T-Com, kde mi operátorka sľubuje, že behom dňa sa mi ozve technik, ktorí bude môj prípad riešiť
- 9.januára 2009 sa ozýva technik, ktorý preveruje situáciu a sľubuje, že behom dňa mi zavolá ďalší technik a dohodne osobnú návštevu
- 9.januára 2009 niekoľkokrát volám na servisnú podporu a urgujem osobnú návštevu technika
- 9.januára 2009 ešte v ten istý deň v pracovnom čase píšem ďalšiu sťažnosť a urgenciu
- 12.januára 2009 mi oznamujú SMS-kou, že nahlásená nefunkčnosť je v štádiu riešenia
- 12.januára 2009 sa objavujú technici od T-Comu, ktorý opravujú chybne navarený optický kábel, po 87.dňoch sa Magio Comfort stalo skutočnosťou
- 12.januára 2009 došla SMS, že porucha bola odstránená
- 25.januára 2009 došiel list od manažera starostlivosti o zákazníkov, v ktorom sa v mene T-Comu ospravedlňuje a ako kompenzáciu mi ponúkajú jeden mesačný paušál zdarma
Dnes, 11.februára 2009 mi došla prvá obálka od spoločnosti T-Com. Faktúra.
A v nej opäť "zaujímavé" čítanie. T-Comu sa opäť podaril ďalší so svojích skvelých kúskov:
jednorázové poplatky - Magio Box: 27,87EU
jednorázové poplatky - Magio Comfort zriadenie viaz. 18/24: 0,03EU
pravidelné poplatky - Magio Comfort zľavnený, obdobie 23.12.2008-31.12.2008: 0,90EU
pravidelné poplatky - Magio Comfort zľavnený, obdobie 01.01.2009-31.01.2009: 3,09EU
pravidelné poplatky - Magio Comfort zľavnený, obdobie 01.02.2009-28.02.2009: 3,09EU
jednorázové poplatky - Magio Comfort 01/09: -3,09EU
spolu: 37,95EU
Takže od T-Comu došiel druhý vianočný darček. Prvý bol ten, že T-Com nedokázal zriadiť službu Magio Comfort do Vianoc 2008 aj napriek tomu, že som službu objednával 16.októbra 2008 a sľubený termín dodania a inštalovania bol 6 týždňov (na stránkach T-Comu hrdo avízovali, že je to do 30-tich pracovných dní).
Druhým darčekom je oznámenie vo faktúre, že platím za službu Magio už od 23.decembra 2008, hoci Magio bolo inštalované a spojazdnené až 12.januára 2009, teda o 21 dní neskôr (tj.tri týždne neskôr) ako sa T-Com snaží fakturovať.
Ďalší kiks, ďalšia chyba, ďalšia mrzutosť. A opäť v nepreospech zákazníka.
Chystám sa volať na Call Centrum, tak ako mi to odporúčajú na faktúre v prípade nejakých nezrovnalostí.
Ja som si myslel, že ma v T-Come už majú označeného červenou farbou, ako zákazníka, ktorému už táto skvelá spoločnosť "natropila" príliš veľa starostí, a tak budú dávať pozor na to aby nevygenerovali ďalšiu blbosť. No zdá sa, že T-Com je nedosiahnuteľný.
Časť práci súdruhovia telekom-unisti!!!
Chcete Magio od T-Comu? (XIV. dodatočný vianočný darček)
11.02.2009 14:49:57
Od spoločnosti T-Com som dostal dva vianočné darčeky. Prvým bol ten, že hoci sľúbili zaviesť Magio Comfort do Vianočných sviatkov, nestalo sa tak. Druhý darček došiel dnes, 11.februára 2009. Chcú po mne aby som zaplatil za používanie služby Magio aj za vianočné obdobie. Pritom Magio mi zapojili a sfunkčnili až 14.januára 2009.
Komentáre
česť aj tebe súdruh!