Chcete Magio od T-Comu? (III. prvé otázniky)
06.01.2009 01:23:47
25.novembra 2008 (po vyše piatich týždňoch po podpísaní zmluvy o pripojení) som sa rozhodol overiť situáciu a stav pripojenia Magio Comfort ...
25.novembra 2008 (po vyše 5-tich týždňoch po podpísaní zmluvy o pripojení) som sa rozhodol zavolať do pobočky T-Com (Košice, Štúrová ul.) (tel.: 055/7288884).
Ubehlo päť týždňov a akosi sa stále nič nedialo. Nikto sa z T-Comu zatiaľ neozval, žiadna správa, žiadny odkaz.
To bol prvý dôvod. Druhým dôvodom bola informácia od jedného kamaráta, ktorý mi popísal situáciu, keď si dal zriadiť u T-Comu pripojenie k internetu a po dvoch mesiacoch zistil, že sa jeho objednávka kdesi stratila a musel vybavovať novú.
V pobočke T-Com, Košice Štúrova 1, sa zdvorilo ospravedlnili, vraj im nefunguje systém a mám zavolať na bezplatné zákaznícke číslo 0800 123456, kde ma informujú aký je stav. Tak som volal.
V call-centre mi operátorka po chvíli zadávania údajov a následného vyhľadávania v systéme prezradila, vraj im moja zmluva ešte nedošla. A že to mám urgovať na pobočke, kde som to vybavoval, kde som podpisoval zmluvu.
Aj napriek varovaniu svojho známeho a ním vykreslenej podobnej situácie bol som z toho poriadne šokovaný. Vyzeralo to, že jeho skúsenosť sa u mňa opakuje (len v bledomodrom).
Tak som teda volal opäť na pobočku T-Com, Košice, Štúrova 1 (055/7288884) (cca o 14:00) kde mi pracovníčka, s ktorou som, pred vyše mesiacom podpisoval zmluvu sľúbila, že danú vec prešetrí a ozve sa mi na mnou poskytnuté telefónne číslo (ktoré som nahlasoval inak už druhýkrát. Prvykrát to bolo v deň pri podpisovaní zmluvy). Spomínaná pracovníčka sa mi však telefonicky v ten deň neozvala neozvala (z toho som predpokladal, že buď nič neporiešila, alebo im ten "systém" ešte stále nefungoval).
Každopádne som však z tohto postupu T-Comu ostal prekvapený, znechutený a otrávený.
Rozhodol som sa teda pátrať, kontaktovať sa na niekoho z T-Comu, kto by mi pomohol objasniť tento stav (po vyše 5-tich týždňoch od podpisu zmluvy mi v call-centre tvrdia, že zmluvu ešte od pobočky nedostali!) a hlavne zjednať nápravu.
Nie preto som podpisoval zmluvu na zriadenie služby Mágio, aby som pol roka čakal v neistote kedy sa T-Com rozhýbe a splní to čo som si od nich objednal a čo si od nich kupujem.
Na internetových stránkach spoločnosti T-Com som objavil kontakt na marketingové oddelenie - marketing@.t-com.sk.
Na túto emai-ovú adresu som teda dňa 26.novembra 2008 napísal sťažnosť, popis situácie z pohľadu reálneho zákazníka (teda mňa) s názvom "Objednavka sluzby Magio Comfort sa nepohla po 5 tyzdnoch ani o krok!?" (citujem):
Dobrý deň,
obraciam sa na Vás s prosbou o vybavenie, resp.minimálne prešetrenie realizácie zmluvy na službu Magio,
ktorú som objednal a podpísal dňa 16.októbra 2008 v predajni/pobočke T-Com v Košiciach, Štúrova 1.
... (nasleduje popis situácie, ako som bol oboznámený o dlžke trvania inštalácie služby a ako sa nič päť týždňov nedialo a ďalšie zistenia, viď popísané vyššie) ...
Každopádne som však z tohto postupu T-Com riadne znechutený a otrávený. Je skutočne odvážne ak takáto silná a bohatá spoločnosť má k svojím zákazníkom takýto prístup a jej správanie, hoci v luxusných priestoroch, pripomína "obchodnú politiku" garážových firiem usilujúcich sa stoj čo stoj obalamutiť kupujúceho.
PS: Skutočne neviem, čo si mám o tom myslieť. Hneď v prvom kroku, a už takáto nepríjemnosť. Mám obavu ako sa bude vyvíjať ďalšia budúcnosť tohto vzťahu medzi mnou ako zakazníkom a silnou a bohatou spoločnosťou T-Com.
Čo môžem od T-Comu očakávať v budúcnosti?
Začali ste fakt "vynikajúco".
s pozdravom
...(meno, adresa)
Dňa 1.decembra 2008 (po piatich dňoch od odoslania mojej sťažnosti) mi došla emailom odpoveď "RE: Objednavka sluzby Magio Comfort sa nepohla po 5 tyzdnoch ani o krok!?" od pracovníčky Slovak Telekom, a.s., T-Com, E-mail centrum (z adresy: Email_Centrum_CC_KE@t-com.sk), v ktorej (citujem):
Vážený pán ...
dovoľujeme si Vám oznamiť, že sme zaregistrovali Vašu e-mailovu požiadavku.
Mrzí nás daná situácia. Vo Vašom prípade ste požiadali o zriadenie služby typu Comfort. Produkty typu Comfort sú poskytované prostredníctvom iných technológii ako DSL, napr.FTTX (optika), Ethernet a pod. Služby typu Comfort su poskytované len vo vybraných lokalitách.
Na Vašej adrese bolo potrebné najprv vykáblovať vchod. Požiadavka na vykáblovanie bola zadaná 21.10.2008. Na základe Vašej urgencie z dňa 25.11.2008 bolo potvrdené, že na danej adrese prebieha v súčasnosti vykáblovanie. Akonáhle bude vykáblovanie ukončené, objednávka na zriadenie služby Magio Comfort bude spracovaná a Vás bude kontaktovať technik ohľadom zriadenia zásuvky vo Vašom dome/byte.
Ďakujeme Vam za prejavenu doveru.
s pozdravom
...(meno, tel.číslo na call-centrum)
Toľko odpoveď T-Comu na moju sťažnosť. V podstate akceptovateľná odpoveď, až na to, že odpovedali až po piatich dňoch.
No príbeh ani zďaleka neskončil a pokračuje ďalej.
Komentáre