T-Com Magio a iné

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Chcete Magio od T-Comu? (XI. príbeh pokračuje ďalej)

9.januára 2009 (85 dní od podpisu zmluvy o pripojení) som vraj aktivovaný. Sláva. Služba Magio Comfort mi však stále nejde, ale už to môžu na servisnej podpore zaevidovať ako poruchu. Po 87-tich dňoch služba Magio stále nie je. Ale už prišla od nich prvá SMS, že to riešia.

Poslednou správou bola informácia z 5.januára 2009 z pobočky T-Comu, Košice, Štúrová, že do 2-3 dní mi pošlú SMS-ku s informáciou, že som aktivovaný (tzn.že signál optickým káblom by mal prichádzať do môjho príbytku).
Len na pripomenutie, zmluvu o pripojení služby Magio Comfort som podpísal 16.októbra 2008, pripojenie má byť realizované v obytnom bloku v Košiciach, asi 10 minút pešo od absolútneho centra mesta (čiže byt leží v košickom Starom meste, nie niekde na samote v Dolnej Hornej).

Takže som na spomínanú SMS dva dni poctivo čakal. Sviatok Troch kráľov (6.januára) som sa neodvážil považovať za deň, kedy by v T-Come pracovali a odstraňovali poruchy. No ani napriek voľnému dňu, žiadna SMS do 9.januára 2009 nedošla.

9.januára 2009 som teda hneď ráno, o 7:00 volal na servisnú podporu (tel.číslo 0800 123777) a zisťoval som, kde sa to zase zastavilo. Operátorka po krátkom zisťovaní situácie mala pre mňa "dobrú" správu. Vraj aj napriek tomu, že mi SMS zatiaľ nedošla, že som už aktivovaný. No a neustále nefungovanie služby Magio už teda možno riešiť ako poruchu.
Po ďalšej chvíli zisťovania mi oznámila, že nahlásila tento problém technikom a ešte v ten deň (citujem: o nejakú chvíľu) sa mi ozve niektorí z technikov, ktorí bude problém riešiť.

O 9:45 mi volal akýsi pán z T-Comu (z telefónneho čísla: 055 6255018), ktorý sa informoval ako sa prejavuje problém. Opísal som mu situáciu cez telefón a on sľúbil, že to teda zadá svojím technikom. Vraj sa mi ešte dnes (tzn.9.januára 2009, v piatok) ozve technik, ktorý so mnou dohodne návštevu a pozrie sa (dúfam, že aj vyrieši) problém.

Čakal som, čakal. Žiadny technik sa neozýval. Na obed som skúsil zavolať späť na telefónne číslo pána, ktorý mi doobedu volal, že čo sa teda deje. Nikto sa však na tomto čísle neozýval. Tak som o 13:40 volal opäť na servisnú podporu (0800 123 777). Operátor už o mojom probléme, chybe vedel a sľúbil mi, že bude urgovať nápravu.
Od 13:45 som ešte každú chvíľu skúšal volať tajomného pána (na číslo 055 6255018), no ale nikto to už nebral.
Ani sa neozýval žiadny technik. Zdá sa, že víkend už začal.
Nakoniec som ešte zo zúfalstva o 15:00 zavolal opäť na servisnú podporu (0800 123777), kde som operátora poprosil aby ešte raz urgoval poruchu a jej odstránenie.

No a aby o probléme vedeli aj niektorí z kompetentných(?) v T-Come spísal som ďalšiu sťažnosť (už to ani nepočítam, ktorá v poradí to je) a poslal som to emailom na marketingové oddelenie T-Comu (marketing@t-com.sk), na adresu magio@t-com.sk a email_centrum_cc_ke@t-com.sk a opäť aj na generálneho riaditeľa p.Majoroša (a pre istotu aj CC na p.Retschlera, člena najvyššieho vedenia spoločnosti T-Com). V sťažnosti sa píše:


Vážení páni a panie, pracovníci spoločnosti T-Com,

Dňa 30.decembra 2008 mi boli montéri z T-Com namontovať káblový prívod pre službu Magio do bytu.
Zároveň mi dali (a pripojili) koncový terminál. Tiež mi oznámili, že potrebujem ešte set-top box, ktorý mi doručí kurierska služba v najbližších dňoch.
Kurier so set-top boxom došiel 5.januára 2009.
Box som zapojil podľa návodu ku koncovému terminálu a televízoru.
Žial služba nefungovala a tak som volal najprv na tel.číslo 12129, ktoré mi nechal montér T-Comu (volať v prípade poruchy), odtiaľ ma však odkázali na servisnú podporu 0800 123777.
Tu mi povedali, že môj "prípad" ešte nie je uzavretý (Magio služba mi zatiaľ vôbec nešla) a mám volať na pobočku, kde som vybavoval Magio Comfort službu a kde som podpísal zmluvu o pripojení.
Pracovník pobočky (Košice, Štúrova ul.) mi oznámil, že moja objednávka/prípad ešte nie je uzavretá a že pokyn na spustenie služby a pokyn na expedíciu set-top boxu ide súbežne a je možné, že set-top box je doručený skôr ako je spustená služba.
Vraj do dvoch-troch dní mi dôjde SMS, v ktorej ma informujú, že je služba aktívna. To bolo 5.januára 2009.
Dnes, 9.januára 2009 (7:00) ešte stále služba nefungovala tak som volal opäť na servisnú podporu 0800 123777.
Operátorka na druhej strane mi oznámila, že služba už bola aktivovaná (hoci SMS mi zatiaľ žiadna nedošla).
A vzhľadom na to že to stále nefunguje, evidovala to ako chybu (po následnom prepojení s technikmi).
Ponechala si kontaktné číslo na mňa, že sa mi o chvíľu ozve technik, kvôli odstráneniu poruchy.
O 9:54 sa mi ozval pán T. (technik?) (z telefónneho čísla: 055 6255018) a oznámil mi, to dáva svojím technikom, ktorý sa mi ozvú a dohodneme opravu.
Nikto sa však neozýval, tak som o 13:40 volal opäť na servisnú podporu (0800 123777). Tu operátor vedel o nahlásenej chybe a urgoval technikov na tento prípad.
Ja som opäť volal na tel.číslo 055 6255018 (pán T.) aby som zistil aký je stav, a prečo sa zatiaľ nikto v tejto veci neobjavil. Žial, na tomto čísle sa od 13:45 nikto neozýva, a zdá sa že víkend už začal.

Vyjadrujem týmto sťažnosť na (ne-)vybavovanie poruchy služby Magio Comfort, a žiadam o okamžitú nápravu.

Službu Mágio komfort som si objednal, a podpísal zmluvu o pripojení 16.októbra 2008 a do dnešného dňa nemám túto službu nainštalovanú a spojazdnenú.

s pozdravom
...(meno, adresa)


Nastal víkend. To znamená voľno. Nikto sa z T-Comu neozval, odstránenie poruchy ich zjavne ani v najmenšom nevzrušuje (inak dozvedel som sa od operátora na čísle 0800 123777, že poruchy v Magiu odstraňujú do 3 (slovom troch) dní a dní pracovných. Takže pokiaľ sa Vám pokazí niečo na Magiu v piatok ráno, opravu môžte čakať v stredu nasledujúceho týždňa (!!!).
Víkend bol teda v T-Come v plnom prúde. Dokonca sa neunúvali ani odpísať na moju sťažnosť, mail, poslaný v piatok 9.januára 2009 o 13:50.

Určite bolo ťažké odpísať (koľko ľudí má v T-Come na starosti styk so zákazníkom?). Také ťažké, že dnes je pondelok 12.januára 2009 a odpoveď zatiaľ žiadna nedošla. Buď ma teda generálny riaditeľ opäť dovolenku, alebo jeho prístup je podobný prístupu ostatných zúčastnených v T-Come.

Dnes, v pondelok 12.januára 2009 ráno o 7:00 však T-Com prekvapil (neviem teraz jednoznačne povedať, či príjemne alebo nepríjemne). Poslali mi SMS s nasledujúcou informáciou:


Vážený zákazník, Vami nahlásená nefunkčnosť služby (0008005***) je v riešení technickými zložkami. Za pochopenie ďakujeme. T-Com.


To som naozaj šťastný milý T-Com. Že to po 87.dňoch riešite to ma nesmierne teší.
Medzitým s priateľmi uzatvárame stávky, do kedy že to bude T-Com takto "úspešne" riešiť.

Chcete Mágio od T-Comu? Radšej si to dobre rozmyslite! | stály odkaz

Komentáre

Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014