T-Com Magio a iné

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Chcete Magio od T-Comu? (VIII. bordel je slabé slovo)

T-Com na odoslanú sťažnosť ani nereaguje. Po ďalších 11-tich dňoch (29.decembra 2008) ruším súdruhov v ich sladkom vianočnom ničnerobení ďalšou sťažnosťou. Tentoraz odpovedajú promptne, aj keď konštatujú všetko to, čo som vedel (a písal im) už pred mesiacom.

Naposledy som 18.decembra 2008 posielal do T-Comu email (sťažnosť).
Po poslednej (rýchlej) odozve od zodpovedných z T-Comu, kedy mi odpovedali na môj email za 5 hodín (v porovnaní s predchádzajúcou 5-dňovou reakciou) som na chvíľu už aj uveril, že veci sa zlepšujú a mohlo by sa to už konečne pohnúť.
No dúfal som zbytočne.

Na moju sťažnosť z 18.decembra 2008 T-Com jednoducho ani neodpovedal. Pravdepodobne v T-Come už zavládla predvianočná atmosféra a tak na odpoveď nejakému zákazníkovi už neostalo času.

Spoločnosť T-Com si spokojne vychutnáva vianočné prázdniny. Túto pohodu súdruhov z T-Comu som sa pokúsil narušiť až 29.decembra 2008 (74-tý deň od podpisu Zmluvy o pripojení) kedy som spísal ďalšiu sťažnosť a emailom som poslal nasledujúci obsah:


Vážení páni a panie, pracovníci spoločnosti T-Com

Vianočné sviatky sú za nami. Verím, že Ste ich všetci prežili v pokoji a príjemnej atmosfére.
Pre mňa je tento týždeň už 11-tym (slovom jedenástym) týždňom od podpisu zmluvy v obchodnom centre T-Com v Košiciach, Štúrova ul. a zároveň jedenástym týždňom odkedy sa Vaša spoločnosť nedokázala rozhýbať a napriek silným slovám, reklame a proklamáciam zodpovedných (?) pracovníkov a informáciam na Vaších internetových stránkach, že: Doba zriadenia služby je do 30 kalendárnych dní, sa stále nič nedeje, objednanej služby som sa nedočkal.
Dokonca ste sa už ani neunúvali odpovedať na môj mail, urgenciu ktorú som Vám poslal dňa 18.decembra 2008.
Minimálne zo slušnosti by sa patrilo dať zákazníkovi odpoveď. Aj keď, je pravda, že asi nič nové by ste mi nedokázali odpovedať, ako to čo som už zo strany T-Comu počul a čítal niekoľkokrát.

Takže máme za sebou 74 dní, zákazník je Vám rovnako ukradnutý ako hocikedy predtým, neprejavujete ani najmenšiu snahu vylepšiť tento (pre mňa) šokujúci (a nepríjemný) stav. Ako zákazník nepociťujem ani najslabší závan žiadnej snahy z Vašej strany, ktorým by ste chceli situáciu aspoň napraviť, ospravedlniť, resp.alebo nejako kompenzovať.

Opäť len pripomeniem, niekoľko z vyjadrení, ktoré som (ku ktorým som sa) dostal, počas tejto peripetie:

Doba zriadenia služby je do 30 kalendárnych dní (= informácia z Vaších internetových stránok)

...podľa nami dostupných informácií je predbežný dátum dokončenia všetkých aktivít stanovený na deň 16.12. (= vyjadrenie T-Comu z 12.decembra)

...službu nainštalujeme do 6-tich týždòov (= vyjadrenie pracovníčky T-Com pri podpisovaní zmluvy dňa 16.októbra)

do nového roku 2009 Vám všetkým prajem veľa úspechov a čím menej takýchto nepodarených aktivít ako je zriadenie služby Magio Comfort u mňa.

...(meno, adresa)


Tento email som adresoval na adresy: email_centrum_cc_ke@t-com.sk, marketing@t-com.sk (marketingové oddelenie), opäť na generálneho riaditeľa p.Majoroša a CC tiež na jedného z členov najvyššieho vedenia spoločnosti T-Com.

Aká sláva, keď sa ešte v ten deň ozvali z T-Comu a poslali mi nasledujúci email:


Vážený pán ...

dovoľujeme si Vám oznámiť výsledok prešetrenia Vášho podnetu, na základe emailu zo dňa 29.12.2008.

Z kompetentného oddelenia spoločnosti Slovak Telekom,a.s (ďalej iba ST) sme obdržali vyjadrenie, v rámci ktorého nás informujú, že vykáblovanie Vášho vchodu dodavateľskou firmou úspešne prebehlo. Rovnako sme obdržali potvrdenie, že technická dokumentácia Vám zo strany ST bola doručená.

Aktuálne sa musia dokončit ešte potrebné aktivity pre prebratie práce dodavateľskej firmy a ak kontrola ich práce dobre dopadne, objednávka bude posunutá príslušnému technikovi ST na realizáciu. Podľa informácií kompetentného oddelenia ST, z časového hľadiska do 31.12.2008 nie je možné Vám zabezpečiť sprístupnenie služby. Odhad spracovania Vašej objednávky je cca 2 týždne, ak budú všetky aktivity úspešne ukončené.

Za vzniknuté nepríjemnosti, sa Vám v mene spoločnosti Slovak Telekom,a.s. ospravedlňujeme.

Ďakujeme Vám za prejavenú dôveru.

S pozdravom,


... (meno, telefónne číslo na call-centrum)


Tak sláva, generálny riaditeľ pravdepodobne nebol na dovolenke (alebo číta emaily aj mimo firmy).
T-Com poslalo odpoveď, dá sa povedať obratom.

No a ešte niekoľko poznámok k uvádzaným skutočnostiam, popísaným v odpovedi, tak ako ich zistili páni v T-Com-e:

- to že je vchod/dom vykáblovaný, to som vedel už 29.novembra (a oznamoval som im to v emaile z 8.decembra 2008). Aj to že to robila externá, dodávateľská firma.

- spomínaná technická dokumentácia, mi žiadna doručená nebola. Teda pokiaľ technickou dokumentáciou nemyslia podpísanú Zmluvu, ktorú som si z pobočky T-Comu doniesol v deň kedy som ju podpísal (16.októbra 2008). Žiadna technická, ani iná dokumentácia mi nebola doteraz doručená (ani poštou ani nijako inak).

Takže súdruhovia z T-Comu nepriniesli opäť nič nové. Držia si svoj štandard.
Od podpisu zmluvy 16.októbra 2008 ubehlo 74 dní (11 týždňov).

Chcete Mágio od T-Comu? Radšej si to dobre rozmyslite! | stály odkaz

Komentáre

  1. magio story na pokračovanie
    publikované: 09.01.2009 17:22:35 | autor: bytheway (e-mail, web, autorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014